piątek, 28 sierpnia 2015

Yankee Candle - Out of Africa

   Upały mamy iście afkrykańskie, firma Yankee Candle wpasowała się w nie w sam raz prezentując kolekcję zapachów limitowanych Out of Africa. Naklejki na świecach i woskach przepiękne jednak jak zapachy mają się do Czarnego Lądu? Postanowiłam to sprawdzić i podzielić się z Wami wrażeniami.


W skład kolekcji wchodzą cztery zapachy:
- Serengeti Sunset
- Egyptian Musk
- Kilimanjaro Stars oraz
- Madagascan Orchid


SERENGETI SUNSET - Pod naklejką ze zdjęciem zachodu słońca nad sawanną kryje się pomarańczowy wosk, który po stopieniu nie pachnie niczym innym jak soczystą, słodką mandarynką. Tak wiernie oddanej mandarynki u Yankee jeszcze nie spotkałam, zapach jest na prawdę świetny, ale jedyne czego mu brakuje to moc. Projekcję ma dość kiepską, nie powala intensywnością, a daje jedynie lekki obłoczek zapachu wyczuwalny gdzieś w tle.


EGYPTIAN MUSK - Od wielu znajomych osób słyszałam, że Egipt śmierdzi, a tu proszę jaka niespodzianka ;) Jeśli Egipt pachnie jak ten wosk, to ja do niego lecę. Zapach w stylu Cosy Sweater i jego pokroju perfumowych braci, elegancki, otulający z wyraźną nutą mydlanego piżma. EM ma podobny problem jak Serengeti tj. jego moc jest dość słaba, choć mocniejsza od wyżej opisanego.


MADAGASCAN ORCHID  - ten pięknie bordowy wosk posiada mocny i odurzający zapach, kwiatowy, narkotyczny. Nie pachnie mi on storczykiem, ale lilią w pełnym rozkwicie, która brudzi nos wąchającemu swoim pyłkiem. Ma wspólną nutę z liliowym Angelem Muglera. Projekcja na medal.


KILIMANJARO STARS - w większości limitowanych kolekcji musi pojawić się zapach o męskim charakterze, tak jest i tym razem. Gwiazdy to jak na mój nos mieszanina jałowca i pieprzu, w pierwszych godzinach palenia można doszukiwać się też eukaliptusa. Ciekawa kompozycja, mocna i charakterna.

Który z afrykańskich zapachów przypadł Wam do gustu najbardziej, albo którego jesteście najbardziej ciekawi?

3 komentarze:

  1. Mam wielką ochotę na wszystkie te zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Angel jest liliowy czy jaśminowy?
    Madagascan Orchid zachwycił mnie w wosku i mam już świecę :)
    Serengeti Sunset mi nie podszedł, Kilimanjaro na sucho zbyt męski więc nawet nie paliłam.
    Egiptu nie znam

    OdpowiedzUsuń