czwartek, 7 sierpnia 2014

Nowa kolekcja bielizny Kinga - Viva Espana

   O mojej ogromnej słabości do bielizny, zwłaszcza tej marki Kinga, już Wam wspominałam (Queen Kinga Street), dlatego z wielką radością przyjęłam wiadomość o pojawiającej się właśnie kolekcji na jesień i zimę. Linia nosi nazwę Viva Espana i jest oczywiście inspirowana Hiszpanią, za co dodatkowy plus, ponieważ od lat interesuje mnie kultura i język tego kraju. Po kolorowej, jasnej i pastelowej wiosenno-letniej kolekcji, otrzymujemy utrzymane w ciemnej tonacji komplety, przeważa czerń, ale pojawia się zieleń, bordo, czy malina. Mi osobiście brakuje gorącej, latynoskiej czerwieni. W kolekcji poza bielizną znalazły się też gorsety, koszulki i bardzo fajne pidżamki. Zapraszam do obejrzenia kilku zestawów.



Jak Wam się podoba ta bielizna? Wszystko do kupienia na STRONIE PRODUCENTA KINGA

1 komentarz: