piątek, 18 kwietnia 2014

Zajączek ;)

   Przykicał dziś do mnie Wielkanocny Zajączek, przynosząc w łapkach takie cuda:






  
   Wszystko pięknie pachnące! Próbki nieznanych mi dotąd wosków Party Lite (non stop wsadzam nos we Włoskie wybrzeże), które pewnie kiedyś zrecenzuję, próbki w większości niszowych perfum (zakochałam się w Amour Nocturne) oraz coś z mainstream'u, a do tego przemiły akcent w postaci świątecznej kartki. Tak dawno nie wysyłałam i nie dostawałam kartek z życzeniami na Święta, bo zostały wyparte przez życzenia składane telefonicznie i smsy, że aż się do niej uśmiechnęłam. Pięknie dziękuję Hasi :*


4 komentarze:

  1. Asia,

    wow, ale mi miło, aż mi się buzia cała cieszy. :)Jakie ładne zdjęcie, jak pakowałam tak pięknie to nie wyglądało..
    Jak wierny czytelnik bloga czekam choć na jedna recenzję, a Tobie życzę pachnących i spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Zajączek :) Czekam na recenzje.
    Życzę Wesołych Świąt ;*.

    OdpowiedzUsuń
  3. pozazdrościć takiego zajączka;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń