czwartek, 27 marca 2014

Bielenda - 2-fazowy płyn do demakijażu oczu Awokado

   Wspominałam już w którymś wpisie, że żaden płyn do demakijażu oczu do tej pory używany nie przebija mojej ukochanej dwufazy ever. Po kilku zdradach postanowiłam skruszona wrócić do Tego Jedynego.

Bielenda - płyn do demakijażu oczu Awokado

   Płyn zamknięty jest z plastikowej butelce o pojemności 125 ml (+15 ml gratis ;) ), zamykanej na klapkę. Nie powinnam zaczynać od wad, ale ponieważ produkt ten ma ją wg mnie tylko jedną, wspomnę o niej właśnie przy opisie opakowania. Otóż otwór jest wielkościowo w sam raz, nie za mały i nie za duży, ale odkąd opakowanie przeszło tuning i zamknięcie jest skośne, mimo wszelkich starań w czasie aplikacji płyn wylewa się poza płatek i cieknie po tym właśnie skosie. Najważniejsza jednak jest zawartość.



   Pozbawiony zapachu preparat przeznaczony jest dla oczu wrażliwych i nadaje się dla osób, które noszą szkła kontaktowe. Zawiera w składzie argininę oraz oleje palmowy i kokosowy (wysoko w spisie). Faza olejowa ma kolor żółty, natomiast wodna zielony. Po wstrząśnięciu przez długi czas nie rozwarstwiają się, dlatego na płatku obie fazy lądują w odpowiednich proporcjach, co widać również w czasie zużywania płynu, kiedy warstw ubywa w równych ilościach.

Tak wygląda płyn po zmieszaniu warstw:




   Do działania preparatu nie mam żadnych zarzutów. Przede wszystkim nie trzeba mocno trzeć powieki, aby dobrze zmyć makijaż. Płyn Bielendy radzi sobie z tym bez trudu, wystarczy przyłożyć na chwilę płatek do oka, a potem delikatnie go zsunąć by pozbyć się tuszu, eyelinera i cieni. Nie miałam żadnych podrażnień, szczypania, zaczerwienienia skóry wokół oczu, po demakijażu nie zostaje na powiekach tłusty film. Serdecznie polecam wszystkim ten produkt!

W sklepie kosmetycznym w mojej okolicy płacę za niego 8,30 zł. Niska cena to dodatkowy atut.



3 komentarze:

  1. Nie miałam, ale lubię Bielendę, więc może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ulubieńca z yves rocher i natura eva
    uwielbiam te produkty
    bielenda ten wariant akurat mi nie odpowiada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ogromną ochotę przetestować tą dwufazę z YR

      Usuń