niedziela, 9 marca 2014

Przytulmy się... Busy Bee - Snuggles

   Dopiero niedawno natknęłam się na woski sojowe. Najpierw trochę poczytałam, w końcu skusiłam się na zakup. Dziś prezentuje się Wam zapach Snuggles od Pszczółki.


























   Firma Busy Bee produkuje naturalne woski sojowe, które jak jest napisane na opakowaniu, wyrabiane są ręcznie w Walii. Kostka w kształcie kwiatka pod wpływem ciepła i dotyku robi się miękka i ślizga się w dłoniach jak masło. Co ciekawe, można ją wcierać w ciało i dłonie jak balsam. Bardzo łatwo się łamie i nie kruszy się, co zdarza się woskom z Yankee Candle. Jeśli już porównujemy produkty tych firm, wosk Busy Bee jest nieco mniejszy niż ten z YC. Na pierwszy ogień wrzuciłam do miski kominka pół kostki.

   Snuggles (Przytulanka) to zapach miękkiego ręcznika w dopiero co wywietrzonej łazience. Świeży, lekko praniowy, lecz jednocześnie otulający. Ma w sobie akord wiosennego powietrza o słonecznym poranku. Kolejny raz porównując go do YC napiszę, że jest mixem Fluffy Towels z Soft Blanket. Na sucho jest killerem, stopiony traci na intensywności, robi się łagodniejszy i już nie kręci w nosie. Bardzo dobrze rozchodzi się po pomieszczeniach.

Woski sojowe Busy Bee są dostępne na stronie www.aromatella.pl (konktetnie TU), te standardowe kosztują 7 zł.


6 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również:) kilka dni temu zakupiłam Soft Blanket z YC, zobaczymy czy i ja się w nim zakocham:)

      Usuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tych woskach. Soft Blanket bardzo lubię. :)
    Nie chcę wyjść na upierdusa, ale mogłabyś dodawać info o cenach i dostępności ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za sugestie! :) Zaraz zrobię edit. Właśnie dla mnie to nie upierdliwe, a bardzo przydatne, bo często zapominam o takich szczegółach.

      Usuń
  3. ja lubię z ich wosków Fresh Coffee :)

    OdpowiedzUsuń